lib/cpp fails sanity check

Petr Sigut linux-konference na seznam.cz
Neděle Leden 18 09:03:09 CET 2004

Dobry den,
Jednoho dne se snazim kompilovat fluxbox (0.9.8)

./configure
checking how to run the C++ preprocessor... /lib/cpp
configure: error: C++ preprocessor "/lib/cpp" fails sanity check
See `config.log' for more details.

Rikam si no nic, nechal jsem to tak. Za par dni jsem zkusil kompilovat
rhytmbox a ta stejna chyba...

Na googlu to naslo ze mi chybi kompilator c++ - ale myslim, ze mam
nainstalovane veskere potrebne balicky:
gcc-g++-3.2.3-i486-1  gcc-3.2.3-i486-2

Pouzivam Slackware 9.1, updatovany pomoci swaret, nevim od kdy to
nejde, ale mozna po nejakem updatu... jadro 2.4.24 - distribucni upgrade

Nekdo mi tady uz odepisoval, pri neuspesne kompilci jadra, pomoci
gcc3.2.3, mozna to nejak souvisi, ale ja nevim jak.

Zdrojaky jadra mam nahrane

A tady je ten config:
http://www.phax.sigut.net/config.log

Diky