Změna velikosti oddílu /

outmail outmail na hardsys.net
Neděle Leden 18 11:09:28 CET 2004

Dominator napsal(a):
> No tak jsem zkousel fdisk a nic jsem tam moc nenasel na zvetseni oddolu,
> je tam jenom posunout zacatek oddilu, ale to by u mne slo jenom s
> velkyma komlikacema. PQ mafic 8, kvuli tomu kopovat nebudu.

možná ti pomůže
http://www.abclinuxu.cz/software/ViewRelation?rid=12785
http://www.studna.cz/go/detail.php/fid/2415?PHPSESSID=26d9c77284eb0ef212d75a8d9d2f498a
http://www.gnu.org/software/parted/

u toho druhého odkazu je to demo a nevím jak omezený - si zjisti

> No na ABC jsem hledal pod pojmem "zmena
> Velikosti oddilu" a nic moc. Navíc podle FAQ to tu snad není zas tak
> uzavreny pro zacatecniky.

to máš sice pravdu, ale je lepší dřív pohledat (mimochodem jsem také
začátečník alinux v tuto chvíli ani nemám nainstalovaný - pc šlo do nebe
jam

> Osobní stránka:        http://skoda.L.cz

kódování win1250???? nemám co bych dodal...
jam