ProFTPd a sprava virtualnich uctu

metaXa metaxa na zmail.sk
Neděle Leden 18 18:41:31 CET 2004

Abych to k necemu prirovnal... Zajimalo by me, co by rekli uzivatele Apache,
kdyby meli kvuli kazde domene virtualniho hostingu zakladat jednoho
uzivatele. Proste Apache umoznuje nastavit nazev domeny, mail na spravce,
root dir a je to...
Druha vec - jevi se mi to jako zbytecnost - budu mit x tisic (prehanim
samozrejme) uzivatelu v systemu kvuli FTP a jeste jeden duplikatni seznam v
SQL? :-/
Zda se mi to, nebo si linuxari zakladaji na tezkopadnych (i kdyz funkcnich)
resenich vseho? ;-)

> aby bylo mozne rozlisovat prava je nutno nastavovat uid a gid - bez toho
to proste rozlisit nejde

Proc by neslo? Ja chci jen ProFTPd rict, ze kdyz se bude chtit prihlasit
uzivatel karel a zada heslo veproknedlo, tak jeho root je v /home/karel, kam
ma pravo zapisu a mazani. To je cely...

Ja vim, ze bych asi mel spis psat programatorum ProFTPd nez Vam, ale jen
jsem chtel - jak uz tu nekdo pozadal - popsat svuj problem :-)

Diky,
Ondrej Kadlec