pppd dial-on-demand idle active-filter problem

Martin Fryš martin na newtonit.cz
Pondělí Leden 19 15:20:06 CET 2004

Zdar,
mam nastaveny idle na 120s

problem je, ze se mi to odpojuje ruzne, nekdy za 3 ale i za 10 minut
divam na to tcpdumpem a cas od casu se tam opravdu objevi nejaky provoz,
ktery mi zpusobi, ze se zacne pocitat znova

zkousim to na siti, kde je jen jedna stanice windows zapnuta, abych
eliminoval nepredlozenosti

<domnenka>
mam pocit, ze kdyz je IE zapnuty a nebrousi se v nem, ze cas od casu
neco posle

kdyz neni spusteny, tak se modem odpoji snaz
</domnenka>

(problem je, ze kdyz nekdo z uzivatelu zapomene spusteny prohlizec a
odejde od pc, tak nechci aby to porad obnovovalo to idle)
chapu, ze pokud ma najetou stranku s refresh, tak se neda nic delat, ale
to neni ten pripad

nemate nejaky tip na osvedceny active-filter vyraz
nebo jakoukoliv jinou radu ?

Diky