rozdelenie na providerov podla front

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Leden 19 18:03:51 CET 2004

Zdravim.
Dufam, ze nasledovnu situaciu uz niekto riesil a bude ma vediet
nasmerovat, nakolko netusim, kde zacat hladat.
Povedzme ze mam jeden linuxovy stroj s viacerymi sietovkami.
Na jednej mam providera1 a na druhej mam providera2. Na dalsich sietovkach
mam svoje vlastne siete. A potrebujem spravit to, aby napr. cely HTTP
traffic zo vsetkych mojich sieti isiel cez providera1 a zvysok aby siel
cez providera2. Cele to chcem spravit iba nastaveniami na mojom stroji,
t.j. nechcem aby bola nutna nejaka spolupraca s providermi.
Vdaka za kazdu radu.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2