Minidistribuce

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 19 18:59:10 CET 2004

> mel jsem redhat 8.0, ale samotna instalace + knihovny + dalsi programky,
> mi zabrali skoro 2.7 Gb, a 300Mb pro data je malo....

[...]

> Predstavoval bych si neco tak do 1Gb i s Xkama + standartni programy
> jako Gimp, opera, Mplayer,Apache, Mysql...atd...

Beznou instalaci moji stanice vcetne X-u, vyvojovych nastroju, TeXu,
zakladnich knihoven (vcetne devel baliku), nejakych tech serveru (apache,
ftp, *sql, samba) na testovani a par dalsich blbosti s prehledem nacpu do
1GB. A to se ani nejak moc nesnazim to omezovat.

Na serverech, kde mam opravdu jen to, co tam je potreba (resp. hrozi
moznost, ze to tam nekdy potreba bude) to bude tak 300 MB vcetne
dokumentace.

A prilis to nezavisi na distribuci (Debian, Slackware, Redhat). Kde jste
sehnal tech 2,7 GB?

-- Honza Houstek