Router, mala spotreba - vypinani HDD

Phill PhillsKonf na atlas.cz
Úterý Leden 20 07:42:34 CET 2004

Vubec nevim v cem by mohl byt problem, mam debiana woodyho, original jadro
na ext3 a disk ne a ne se vypnout.

Zkusil jsem hdparm -Y, pripadne hdparm -y, to funguje naprosto spolehlive,
disk se vypne a zustane vypnuty. Kdyz ale pouziju hdparm -S 2, tak to nic
nedela.
Ext3 mam
    mount -o remount,noatime /

Je mozny ze je nutne jeste nejake nastaveni, pripadne nejaky deamon?

Diky,
    Phill