OT: rozdilna velikost oddilu na disku

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Leden 20 08:15:16 CET 2004

Jan Kokoska napsal(a):
> Ahoj,
>
> mam tu dva disky 80 GB, Maxtor 6L080J4 a seagate (nezalezi jaky), ruzny
> pocet cylindru, ovsem domnivam se, ze na fyzicke strukture u modernich
> IDE disku uz nezalezi. Samozrejme maji mirne odlisnou celkovou velikost,
> ale to by rovnez nemel byt problem.
>
> Snazim se vytvorit na obou stejne velke oddily (napr. 2 GB), ktere bych
> mohl mirrorovat SW raidem, no a maxtor tvrdosijne odporuje cfdisku,
> fdisku, vzdy je to o kus vetsi. Manualni doladeni pres +sizeK ve fdisku
> rovnez nelze, zaokrouhluje to jinak.

> [...]

No a nastavil jste v biosu i stejné parametry tj u obou stejný počet
cilindrů a sektorů na cilindr ?

Právě že se to zaokrouhluje na ty cilindry a v fdisku mají stejné udaje
taky ?

Pokud by to nepomohlo tak pokud na ty disky ještě nebylo zapsáno použít
dd a vynulovat začátky disků, (pozůstatky jiného rozdělení na disku)

|    ICQ    179223500                    |