IPCHAINS - politika pravidel

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Leden 20 09:46:25 CET 2004

	Vse co neproslo nejakym drivejsim pravidlem a vysledkem byl cil ACCEPT|DENY|REJECT, tak dojde do tohoto pravidla a je zahozeno... - pravidlo v tom tvaru je na prd, resp. zbytecne, vhodnejsi je nastavit default policy (kterou mate ACCEPT) - smysl by to melo v pripade, ze byste to treba chtel LOGovat (coz nedelate) apod.

	Toto je odpoved na to, proc je nekde to konkretni pravidlo....

> IPCHAINS prochází ty pravidla odshora dolů, takže by měl veškerou
> komunikaci zahazovat? Ale nezahazuje, funguje to ..

	Ten kdo to konfiguroval je uplna trubka a pokud tvrdi, ze umi packetovy filtr, tak lze... - z vypisu je totiz patrno, ze ho vubec nepochopil. Funguje Vam to diky prvnimu pravidlo, kde VSECHNO JE POVOLENO => ve Vasi konfiguraci se nic nez 1. pravidlo v retezci INPUT neuplatnuje... - tusim, co chtel puvodni basnik rici, ale to neznamena, ze to udelal (a i tak by to mel zbytecne otevrene)... - nakopejte mu zadnici....