Problem s rozbalenim zalohy tar.bz2

Jan Nemsak janko na janko.sk
Úterý Leden 20 09:46:54 CET 2004

Cafko
Zalohujem okrem ineho aj adresar s mailami takymto prikazom:
tar -cjf maily-datum.tar.bz2 /home/maily

Velkost zbizpovaneho suboru je asi 4GB, a kedze maily mam na disku vo
formate maildir tak ich je asi 110 tisic suborov.
Problem mam ze teraz sa mi neda rozbalit ten subor.
Miesta mam na disku dost, ale ked dam
tar -xjf maily-datum.tar.bz2 tak maka a skonci mi asi v polovicke,
skusil som dat iba bunzip2 maily-datum.tar.bz2
a vytvoril mi subor maily-datum.tar ale len velkosti 2 GB! - co je o
polocu mensi ako bol tar.bz2 subor...

neviete kde moze byt problem a ako to mozem rozbalit?
Napadlo ma ze by holo byt aj poskodeny zalozny subor, tak som pouzil
starsiu zalohu ale spravalo sa to rovnako.
Ma format tar nejake obmedzenie na pocet suborov? Lebo nic ine ma
nenapada kde by mohol byt problem.

Dakujem

Jano

--