VYRIESENE: Problem s rozbalenim zalohy tar.bz2

Jan Nemsak janko na janko.sk
Úterý Leden 20 10:42:02 CET 2004

No uz som na to prisiel, ja som prednedavnom nastavil limity pre
uzivatelov (/etc/security/limits.conf)
a ked som rozbaloval zalohu, bol som sice ako root, ale prihlaseny som
bol ako user a dal som iba "su".
Vtedy asi asi "zdedi" nastavenia limitov pre mna (uzivatela) aj root.
Tie 2.6 GB sa mu podarilo rozbalit za 15 minut, co  koresponduje s
hodnotami v /etc/security/limits.conf
Skusil som sa prihlasit cez ssh -l root localhost, rozbaluje sa to este
ale uz je podstatne dalej za magickymi 2.6 GB :-)
Tak to dufam bude v poriadku.
Inac asi namiesto toho ssh -l root localhost bude asi stacit aj "su -"
Alebo sa mylim?

Jano

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)