Hlasovatko

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Úterý Leden 20 11:04:49 CET 2004

Dalibor Straka napsal(a):

>Dobry den,
>
>spichnul jsem takove malinke webove hlasovatko, ktere se v budoucnu muze
>pri nepatrne obmene pouzit na neco jineho. Protoze se tu vyskytla debata
>o ledabylem vyjadrovani, tak misto FLAMe si kliknete ;-). Samotneho me
>zajima jakou uroven zde lide vyzaduji. A doufam i chteji oplacet.
>
>Jestli se ptate: "Je normalni psat takto pracovne vytizeny hlasovatka?"
>Odpoved je: Neni. Je to uchylka vyvolana nedostatkem casu.

Kazdy mame sve uchylky.
Nemuzu si vybrat, z klikaci nabidky :-( , protoze mi nevadi hovorove
prispevky (cili nejspis 3), ve svem
nejblizsim okoli mam lidi, ktere nedokazu naucit spravne pouzivat
interpunkci, proto to uz ani nepozaduji,
jen po nich opravuji (takze ne 2), ale sama po sobe peclive ctu, abych
nenapsala neco, co nechci (takze ne 3),
Sama nedokazu z nejakeho duvodu psat prilis nespisovne, ale nad
nekterymi prispevky se zmrsenou cestinou
se i pobavim.

--
Katerina Bubenickova