Minidistribuce

Jan Kokoska kokoska.jan na globe.cz
Úterý Leden 20 11:11:51 CET 2004

On Tue, 2004-01-20 at 08:23, Martin Kamín ZULU wrote:
> On 19. Jan, 05:39 PM CET, Jan Kokoska <kokoska.jan na globe.cz> wrote 18 lines:
>
> Protože budu ženě kupovat notebook na připojení k našemu serveru, kde běží
> X, rád bych se zeptal, kolik paměti minimálně potřebuji na spuštění X
> serveru? Stačí 48 MB?
>
> MK

No asi jsou Xka a Xka... zatim nejnizsi konfigurace na niz jsem
provozoval Xserver (twm:lynx,xterm) byla 486 s 12 MB RAM.. bylo to i
docela rychle ;) Zadny prehistorictejsi srot uz jsem neobjevil, ale
nepochybuji ze na temer kazdem ATcku by se Xka *nejak* rozbehaly.

Spis napiste jake konkretni aplikace chcete provozovat, jinak je to
tezke odhadnout.

--
Jan Kokoska