Instalace Debiany

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Leden 20 16:46:37 CET 2004

> Přeji příjemný den.
>
>    Snažím se nainstalova Debianu na stroj s řadičem, na který fungují
> moduly mptbase.o a mptscsih.o. Vyzkoušeno z Mandrake 9.2 a RedHat 7.3,
> kde chodí. Nedaří se mi přesvědčit instalaci, aby si řekla o driver
> disky. Vytvořil jsem si i "essential disketu", ale zavedení modulu končí
> s hláškou, že zařízení nebylo nalezeno. Jak mám přesvědčit instalaci
> debianu (woody), aby si řekla o driver disky ?
>
> Za odpověď děkuje Pavel Just
> P.S. Manuál jsem četl :-(

Manual mozna ano, ale archiv ne. Za poslednich par mesicu jsem odpovidal
asi na 5 ruznych dotazu ohledne toho, jak Debian nainstalovat na HW, na
kterem se instalacni 2.4.18 nechyta. Skoro uz by se vyplatilo vyrobit
nejake neoficialni image s novejsim jadrem, byl by zajem?

-- Honza Houstek