Domaci sit

Dominator Dominik.Dominator na centrum.cz
Úterý Leden 20 18:32:29 CET 2004

Dobry den,
podle navodu na abclinuxu - domaci sit jse snazim rozchodit sit, ale mam
tu problem. Nejprve reknu co uz mam za sebou: Ovladace karet bezi, teda
myslim, protoze funguje ping, ale jenom z serveru na server a naopak,
nikoliv ze serveru na stanici. postmaper bezi. Ale nebezi mi na stanici
nfsd (na serveru ano), tak jsem ho chtel nainstalovat. Ale system mi
nemohl najit CD-ROm ani floppy, i kdyz byly v mnt a dal jsem i mount -a,
a nic ve slozce cdrom nebylo nic. Co s tim? Na tehle stanici mam pouze
skupinu balicku pro klienta a XFree 4.1. (je to z MKD 8.1. na 133Mhz,
16MB RAM), server bezi ma MDK 9.2., ale tady mi zase podle navodu neslo
nstavit IP, ty soubory tam nebyly, a tak jsem to udelal pres Control
Centrum. Chci se zaptat to jsou vsechny OS takhle netypicky, nebo to je
jenom MDK? A jeste musim mít na klientovi v etc/host napsane IP serveru,
asi ano ale ve clanku to nepisi!? A posledni dotaz kdyz mi bezi ping,
mohu se spolehnout na to, ze neni chyba na sitovce? A nezapomente
poradit jak na to nfcd pres floppy. Mockrat dekuji D. SKODa