Instalace přes gcc - SM56

Vlastimil Ott junk na e-ott.info
Úterý Leden 20 18:59:52 CET 2004

Dominator wrote:

> Tak jsem zkousel naistalovat sm56 pres gcc3 a zkoncil jsem zde (sorry,
> ze je to tak dlouhy) mam kernel a snad i gcc3, nevim jestli mam 2 nebo
> 3, jsou totis jinak rozdilny baliky pro install. Jinak normalni
> kompilace programu mi jde. Jeste jsem podle toho ruskeho navodu zkousil
> zadat insmod sm56 a vyjelo tohle tak mrknete, dolejs je ten vypis pri
> kopilaci. Moc dik za jakou koliv pomoc Dominik

A DOST! uz toho mam plne zuby.

Mily Dominiku,
ted me poslouchej. Totalne jsi dokazal na**at x lidi, kteri svou energii
venuji linuxu. Kazdy den zasilas debilni a stupidni dotazy, ktere snad
ani nemuze pokladat nekdo, kdo my bezici system. Zasobujes snad vsechny
konference, takze jsi schopnejsi nez spammeri. Bud se uklidnis, prectes
si naprosto *zakladni* literaturu o linuxu, nebo te jako prvni navrhuju
na blacklist.
Nemam naladu stahovat kazdy tve dotazy, ktere bys nepokladal, kdyby ses
aspon _trochu_ venoval dokumentaci. Jeste tak jsem ochoten ti poradit,
co je kde ke cteni, ale vic ani zbla.

Vzhledem k tomu, ze chodis na gymnazium, musis ovladat alespon zaklady
anglictiny. Lapni si na zadek, vem si slovnik a najdi, co znamenaji nize
uvedene chyby; nikdo nic radit nemusi.

> /usr/include/linux/mmzone.h:44: error: `CONFIG_X86_L1_CACHE_SHIFT'
> undeclared here (not in a function)

^^^^^^^^^^^^^^ znamena 'nedeklarovany' (pomuze ti to?)

> [root na server dominator]# mkbootdisk --device /dev/fd0 2.4.22-21mdk
> Insert a disk in /dev/fd0. Any information on the disk will be lost.
> Press <Enter> to continue or ^C to abort:
> cp: writing `/tmp/mkbootdisk/initrd.img': No space left on device

Jak jsi se tady minule ptal na zvetseni / - nezvetsil jsi, co? 'no
space' znamena 'neni misto'. Je to krutibrko tak tezke?!

--vo