MySQL setup

Dominik Kollar info na is-up.net
Úterý Leden 20 23:00:27 CET 2004

Dominator wrote:
> Naistaloval jsem si MySQL a pri zadani localhost/phpmyadmin mi to vypise
> toto,
> [img]http://skoda.L.cz/mysql.jpg[/img] ale soubor blouw_fish na DISKU
> nemam, takze ani nemuzu pokracovat. Jinak jsem zatim nic nekonfiguroval,
> protoze jsem nenasel /etc/rc.d/rc.mysql ani my.cnf ... Mam MDK 9.2.
> Nezante nejakej peknej navod (ci ulitu) na rozjeti (nikolic provoz).
> Dekuji Dominik Skoda

DD,

Predne nejde o soubor ale o parametr v konfiguracnim souboru
config.inc.php, tento soubor je dostatecne okomentovany (viz. nize)

/**
  * The 'cookie' auth_type uses blowfish algorithm to encrypt the
password. If
  * at least one server configuration uses 'cookie' auth_type, enter
here      a
  * passphrase that will be used by blowfish.
  */

co se dokumentace tyce pekny popis je primo zde
http://www.phpmyadmin.net/documentation/

<OFFTOPIC>
... a konecne na zaver, verim ze kazde zacatky jsou tezke, nicmene pri
hledani odpovedi bych _implicitne_ pouzival archiv teto konference
(napr. pomoci Googlu), kdyz ovsem pominu man, HOWTO apod. (tyka se i
ostatnich Vasich prispevku).
</OFFTOPIC>

--dk