Hnidopich

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Středa Leden 21 09:33:22 CET 2004

> Jak vis, take bydlim ve stejne moravskem meste, jako Ty. "ej" není
> prazska zalezitost, dokonce ani ne "cechacka". Jenze to bys musel dat

Mas pravdu.

> valem sve zaprdenost, vstat od pocitace a vytahnout paty z Breclavi. Pro
> zacatek by stacilo do Brna. Kup si dalnicni znamku, na prijezdu do Brna

Nemam auto a na motorku dalnicni znamku nepotrebuji :-)

> po D1 je na leve strane zabavni centrum Olympia. Mají tam kino, to by se
> Ti mohlo libit. Pozor, uvidis pohromade 10< lidi, takze se nelekni.

Nemel jsem na mysli mluveny projev.

Ostatne klidne toleruji prispevky psane jakoukoliv cestinou. Treba i
americkou, ta je docela zajimava. Svuj puvodni mail jsem myslel doslova.
  Je nejaky technicky duvod proc psat dve pismenka 'ej' misto jednoho 'y'?

Chapu, kdyz nekdo pise mala pismenka na zacatku vety i jinde - usetri
cas. Chapu, kdyz nekdo pise vsude jen mekke i - usetri premysleni nad
pravopisem.

BTW vsimni si ze sam mam problemy s interpunkci - Johanka z root.cz to
vi z vlastni horke zkusenosti.

--
Milos Prudek