Minidistribuce

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Leden 21 11:06:39 CET 2004

On 20. Jan, 09:26 AM CET, Pavel Janoušek <janousek na fonet.cz> wrote 23 lines:

> 	No ono "staci" i 4MB (osobne provozovano), ale nepoustejte radsi ani
> 	OpenLook, natoz moderni X-Window Managery...:-) - proti twm neco
> 	mate? :-]

Jistěže ne. Potřebuje si jen spustit X server a pak se jen přihlásit na
server a spouštět z něj aplikace.

> 	Ted vazne - na rozumnem stroji s rozumnym managerem si myslim, ze
> 	kolem 12-16MB bohate staci - otazka je spise jina - bude to staci
> 	aplikacim v manageru spustenym?

Tak už nevím, jak to říci jinak... Myslím, že jsem psal, že budu spouštět
jen X server a žena se pro aplikace bude dotazovat našeho rodinného
serveru :)

MK