Minidistribuce

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Leden 21 11:28:46 CET 2004

On 21. Jan, 11:20 AM CET, Pavel Janoušek <janousek na fonet.cz> wrote 22 lines:

> 	Ja uz taky nevim jak to rici - myslite si, ze v dobach, kdy bylo
> 	16MB VELICE DRAHE zbozi (leta pane 1995) meli treba profesionalni
> 	Wyse terminaly tech 16MB pameti pro srandu kraliku?

ALe to přece X servery nebyly tak robustní balíky, ne? Běžely na pár gr.
čipech.

Nechápu kam tímto míříte, a co touto větou chcete diskutovat, ptal jsem se
takto:

Protože budu ženě kupovat notebook na připojení k našemu serveru, kde běží
X, rád bych se zeptal, kolik paměti minimálně potřebuji na spuštění X
serveru? Stačí 48 MB?

MK

A z odpovědí ostatních kolegů jsem se dozvěděl, že ANO. To je pro mě
podstatné.

Martin Kamín