Minidistribuce

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Leden 21 11:55:16 CET 2004

	Ja jsem Vam psal, ze staci i 4MB, ono to totiz neni o tom, kolik staci pro nabeh X serveru, ale o tom, co v tom X serveru je treba behat, protoze graficke objekty se "vytvari" u Vas a nikoli na sevreru - ze serveru jen jdou inteligentni (a ukecanou) formou prikazy, co si ma X-server vytvorit, ulozit, prekreslit apod. Podrobnosti viz X protocol... Co treba vice screenu, co treba vice sessions... ano 48MB muze stacit, ale neni to o tom, ze "aplikace" spotrebovava CPU time na serveru... (treba jen kouknete, jak bobtna proces "X" - neni to jen mapovana videoram...)