rozdelenie na providerov podla front

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Leden 21 12:29:57 CET 2004

> Dufam, ze nasledovnu situaciu uz niekto riesil a bude ma
> vediet nasmerovat, nakolko netusim, kde zacat hladat.
> Povedzme ze mam jeden linuxovy stroj s viacerymi sietovkami.
> Na jednej mam providera1 a na druhej mam providera2. Na
> dalsich sietovkach mam svoje vlastne siete. A potrebujem
> spravit to, aby napr. cely HTTP traffic zo vsetkych mojich
> sieti isiel cez providera1 a zvysok aby siel cez providera2.
> Cele to chcem spravit iba nastaveniami na mojom stroji, t.j.
> nechcem aby bola nutna nejaka spolupraca s providermi. Vdaka
> za kazdu radu.

na www.lartc.org/howto si najdite "multiple uplinks" a pripadne mozte
strcit
do googla aj "source routing linux howto", url tu bohuzial nemam, ale
bol
tam priklad so source routingom (jeden uvatvatel ma ist cez jednoho
providera,
ostatni cez druheho), staci len zamenit podmienku za port a pojde to tak
ako chcete.