Outlook, mail server na linuxu. How to?

David Michal david.michal na rabatcr.cz
Středa Leden 21 16:33:43 CET 2004

> Muzete si v Outlooku (a v kazdem netrivialnim postovnim klentu) nastavit
> pristup pres POP3 s tim, ze:
>
> A) zpravy se budou nechavat na serveru trvale -> nejaka dalsi cesta jak
> je smazat (nepohodlne)
>
> B) rici Outlooku: nechej zpravy na POP3 serveru, ale jen po dobu X dnu.
>
> C) rici Outlooku: nechej zpravy na POP3 serveru, a odstran je kdyz je
> uzivatel odstrani z Trash.
POP3 asi bude prozatim jedina pouzitelna cesta. Problemem bude, ze vsechny
zpravy budou v jednom foldru inbox. Kdezto na klientskem PC budou rozhozeny
do slozek dle pravidel.

> Jinak POP3 reseni je v kazdem pripade mene pracne, nicmene takova
> dodatecna sluzba jako Cyrus IMAP + webmail
> (http://directory.google.com/Top/Computers/Software/Internet/Clien
>ts/Mail/Web-Based/?tc=1
>ja jsem zkousel Squirrel a je ok) urcite potesi.
Squirrel vypada dobre a pry ma i cestinu, navic spoustu plugins, zkusim ho.
Umozni uzivatelum nastavit si pravidla pro doslou postu? Umozni Cyrus IMAP
vytvoreni subfolders?

PS: v cem se vam Outlook IMAP access nezda?
 - neumoznuje mi vytvaret subfolders
 - zobrazovani se slozek se chova "divne", obcas se musim znovu prihlasit k
odberu slozek
 - smazane zpravy se nepresunou do kose, ale pouze se jim nastavi priznak a
v outlook zustanou jako preskrtle
 - nedokazu Outlooku rict, ze Inbox z IMAP = Dorucena posta v osobnich
slozkach