Radeon 9100 a TV-OUT

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Středa Leden 21 18:23:22 CET 2004

Kdyz uz tu probirate TV-OUT,

jak to pripojujete na TV ?

Ja jsem si koupil k notebooku S-VIDEO kabel a adapter na SCART
a vsechno je cernobile. Na webu jsem nasel odkazy, ktere tvrdi, ze se tam
musi nejakymi odpory zkratovat piny nebo co (ted tu ten odkaz nemam)
Stejno zkusenost jsem udelal kdysi, kdyz jsem chtel pripojit DV kameru
pres S-video na ATI ALL IN WONDER kde byla takova chobotnice konekteru
vcetne S-video, tak jsem to projil a zase cernobile.

Tak tomu prestavam rozumet - je snad vice moznosti co leze z konektoru
S_video ? Chapal bych ze televize a SCART redukce mohou byt buhvijake, ale
kdyz mam ke kamere kabel ktery primo pasuje do karty a ono nic ...

Neodkazujte me na video FAQy ale primo reknete jaky kabel a jakou redukci
mate kdo ji vyrabi a jak se jmenuje.

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *