filtrovani posty

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Leden 21 21:09:49 CET 2004

On Wed, 21 Jan 2004, Matejcek Petr wrote:

> zdravim potreboval bych v postfixu zakazat aby prosly emaily se
> spustitelnym souborem v priloze a misto niej to vlozilo nejaky textovy
> soubor s nejakou hlaskou

Neco by mel umet amavis.

> obcas se mi stane ze bitdefender vsechno nechytne a uzivatelum proste
> nevysvetlite ze nemaji exe spoustet

Da se nasadit i filtr, ktery priloha-nepriloha, kdyz najde signaturu win32
binarky, tak cely mail bouncne s patricnym upozornenim. Neexistuje prilis
mnoho legitimnich situaci, kdy je treba mailem poslat binarku, a pro tech
par troubu muze byt nejaka osveta soucasti bouncu.

-- Honza Houstek