bezpecnostni scanner

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Čtvrtek Leden 22 07:22:18 CET 2004

Dne 21.01.2004 v 15:46 +0100, Dusan Zatkovsky napsal(a):

> Co konkretne ocakavate ze vam ten program zobrazi na vystup? Co su
> 'zname diry'?

Neco jako vyleza z jiz uvedeneho chkrootkitu, ale ne po nainstalovani
exploitu ;-). To jiz mam u nekterych stroju za sebou :-(.

Takze vystup bych si predstavoval:

found .... apache x.y .... version is exploitable by xzy
found .... bind xy ....... version have bug xyz

A ja bych mohl jit a omlatit to memu predchudci o hlavu ;-).

Jeste je tu samozrejme moznost takovy audit udelat rucne :-(, coz mi
prijde zdlouhave a mohu neco prehlednout.

Diky za poskytnute tipy, prave nessus mi prisel zbytecne slozity. Ale
vsechny tipy proverim...

--
  Martin Lebeda