GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Leden 22 09:45:09 CET 2004

	A tesi mne, ze se nekdo taktez orientuje...

	Na podobne tema Vam doporucuji (neni to az tak pravnickou reci):

Smlouva o registraci domény v TLD .cz je zřejmě neplatná
http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=1936

Právní aspekty krabicového software
http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3102
(cituji: "Z výše uvedeného poměrně zřetelně vyplývá největší problém, který vzniká při současném stavu legislativy. Velká část těch, kteří si software řádně zakoupili, se nestala jeho oprávněnými uživateli.")

	Další zajímavé (a často obtížně stravitelné) poznatky naleznete na www.epravo.cz.

PS: Opravdu velký spor není zatím v ČR medializován a tudíž nevím, zda-li byl veden, ale byl bych na pravomocný závěr soudu opravdu zvědavý...