Problem - instalace Debianu, reboot, paměť

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Leden 22 10:15:04 CET 2004

Dobrý den,

   snažím se nainstalovat Debian Woody na starší počítač (HP Vectra V,
120MHz, 32MB RAM). Instalace z pátého CD (bf-2.4) nastartuje, jádro se
nainicializuje, při pokusu o spuštění init()u  BusyBox spadne, poslední
hláška, kterou vidím je BusyBox verze 0.6... multi-call binary a potom se
počítač restartuje.

   Počítač jsem dostal s prázdnou CMOSkou (nastavení BIOSu). Natáhl jsem
tam Setup Defaults.  Jediné, čemu nerozumím je nastavení paměti - ECC
Mode? Co to je?

   Podezírám paměť, když jsem spustil memtest, tak proběhl v pořádku
(3krát). Na tom počítači původně běžely Windows, možná padaly, ale
původní majitel si nestěžoval. (což ovšem nic neznamená :-)

   Bohužel nevím co je ECC - předpokládám, že jde o nějaký Error
Correction Code (dle google), ale přesně nevím, co to je.

   Nějaký nápad?

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>