RE: RH8, Exchange4Linux - IMAP problém

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Leden 22 10:54:32 CET 2004

	Ja se nepru o tom, ze dotycny balik skutecne poskytuje IMAP a POP3 (+SSL varianty) sluzby. Rikat vsak, ze software z Washingtonske univerzity je obsolete je odvazne tvrzeni, stejne jako do dnes se bezne provozuje dangerous Bind, Sendmail ci wu-ftpd...

PS: Dekuji za upozorneni na dalsi implementaci POP3 a IMAP protokolu. Jak si stoji na tom s bezpecnosti ci vykonem pri vysoke zatezi?