GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Leden 22 13:05:54 CET 2004

> Nikoliv, bez uzavreni patricne licencni smlouvy uzivate dilo protipravne.

No ja nevim. Nejsem pravnik a pustim do hypoteticke situace. Dejme tomu, ze
licencni ujednani neexistuje a sw prodavany v krabici je na urovni housky
(dilo pekare ;-) ). Pravdepodobne si muzu s houskou delat co chci - pekar me
nicim neomezil, vzal si ode mne penize, mam na to ucet, houska je tedy moje.
Paklize jsem si koupil sw  a nic me neomezuje (neb prilozeny papir je
neplatny) co mi vlastne rika, ze si se zbozim za sve penize nemuzu delat co
chci?
Kdybych tu krabici ukradl, tak chapu. Ale kdyz jsem ji koupil?

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz