GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Leden 22 15:20:09 CET 2004

Dňa Thursday 22 January 2004 12:32 ste napísali:

odporucam pohladat toto. myslim ze sa to tyka hlavne ISP.
je to uz skutocne davno co som o tomto s niekym hovoril. mozno aj 3/4 roka.
je to docela neprijemna vec najme so zretelom na diskove kapacity.
tych logov za mesiac obcas byva primnoho, nieto za 6 mesiacov.