GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Leden 23 08:49:40 CET 2004

	Tak to pozor, filtrace v Cine je jasna - a s tema tunelama to moc slavne neni - neni nic jednodussiho nez takovou komunikaci uplne zahazovat...:-)

	Rusko pokud vim na to ma zakon.

	Velka Britanie s MI (ted nevim kteryho cisla) na tom pracuje rovnez... - mozna jsem analogii s NIXem zvolil spatne, nicmene se minimalne pripravoval a byl jiz ve snemovne lordu zakon, ktery povinne prikazoval ISP natahnout dostatecne tlustou linku tam, kam stat rekl prave z duvodu monitoringu.

> P.S. A i kdyby, tak otevrenou komunikaci pouzivame pouze pro nevinne
> konference, pozdravy babicce a ftp instalace linuxu...

	A ten "nevhodny"/neotevreny zbytek muzeme odfiltrovat:-).