GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Leden 23 09:35:11 CET 2004

> Tak to pozor, filtrace v Cine je jasna - a s tema tunelama to moc slavne
neni - neni nic jednodussiho nez takovou komunikaci uplne zahazovat...:-)
Ano, ale cina filtruje "na hranici" coz je v pohode zvladnutelny problem.

> Rusko pokud vim na to ma zakon.
Asi ano, ja se nahadam o situaci jinde...

> Velka Britanie s MI (ted nevim kteryho cisla) na tom pracuje rovnez... -
mozna jsem analogii s NIXem zvolil spatne, nicmene se minimalne pripravoval
a byl jiz ve snemovne lordu zakon, ktery povinne prikazoval ISP natahnout
dostatecne tlustou linku tam, kam stat rekl prave z duvodu monitoringu.

Ano, VB, Novy Zeland, Australie.. klasicke zeme s obyvatelstvem jasneho
puvodu (tedy krome VB).  Zrovna u nich tomu naprosto nerozumim.

> A ten "nevhodny"/neotevreny zbytek muzeme odfiltrovat:-).

Jenze to by se musela delat online analyza provozu. Vnitrek zipu take nejsou
moc citelna data. Pochybuju, ze nase bananova republika ma prostredky na
neco tak sileneho - provoz i v cz casti internetu je dost velky na to, aby
se to dalo uplatit z rozumnych penez.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz