bezpecnostni scanner

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Leden 23 11:55:46 CET 2004

	Existuji, ale bud generuji velke mnozstvi false-positive poplachu a nebo nezachyti vse, co by mely mit v popisu prace. Skutecne jsem zvedavy, kdo nabidne na trh IDS sondy, ktere skutecne budou delat kvalitne svoji praci a pritom nehlasit falesny poplach u kazdeho druheho packetu.

PS: Nez mne nekdo zacne napadat, mluvim nikoli o znamych metodach pruniku (tam ty IDS sondy funguji vcelku obstojne), ale zameruji se nyni ciste na oblast NEZNAMYCH pruniku a metodik naruseni, ktere tyto sondy maji hlasit.