imap pres ssl

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Leden 23 14:51:56 CET 2004

	Nemaji, neverte bludum, staci je radne vygenerovat a importovat...:-)

> malonakladove certifikacni autority, ktera je v prohlizecich znama.

	Coz lze zaridit tak, ze i ja budu duveryhodna CA, ze ano...

> Kazdopadne bych radil zbavit se stunnelu a pouzivat nativni funkce
> imap/http/smtp serveru. Outlook pokud vim starttls nezvladne,
> takze musite
> vyhradit pro ssl spojeni zvastni porty a klienty na ne nastavit.

	??? Outlook umi SSL na POP3 i IMAP (to jsem ale netestoval), stejne tak umi sifrovat via SSL SMTP a umi i SMTP autentizaci, po teto strance nevim, co bych o nej mel ocekavat vice:-0