Modem SM56

Dominator Dominik.Dominator na centrum.cz
Pátek Leden 23 21:40:05 CET 2004

Dobry den,
Tak uz se mi to snad podarilo zkompilovat (mluvim stale o modemu
Motorola SM56 speaker  phone), ALE stejnak to nejde, i kdyz na bootuju s
novym jadrem tak nic modem tam proste  neni v dev/modem je odkazovan na
sm56, ale v nem NIC neni, to povazuji za hlavni duvod! A  kdyz dam
insmod sm56, tak mi to vypise viz nize, zkousel jsem i insmod -f sm56,
ale zase  nic.
------
[root na server dominator]# insmod -f sm56
Using  /lib/modules/2.4.22-21mdk/kernel/drivers/char/sm56.o
Warning: The module you are trying  to load
(/lib/modules/2.4.22-21mdk/kernel/drivers/char/sm56.o) is compiled with
a gcc
version 2 compiler, while the kernel you are running is compiled with
a gcc version 3  compiler. This is known to not work.
Warning: loading  /lib/modules/2.4.22-21mdk/kernel/drivers/char/sm56.o
will taint the kernel: no license
   See http://www.tux.org/lkml/#export-tainted for information about
tainted modules
Warning: loading /lib/modules/2.4.22-21mdk/kernel/drivers/char/sm56.o
will taint the  kernel: forced load
Segmentation fault
------
Akorat nechapu, proc me to porad upozornuje, ze mohou vznikat problemi s
gcc2 a 3, kdyz  mam gcc3 a ovladace jsem instaloval taky pro gcc3, tak
jsem z toho jelen? Jinak soudim ze  mi to nejde podle toho, ze kdyz
spustim HardDrake nebo dmesg, tak tam neni modem ale  jenom nezname
zarizeni na PCI (to ma byt asi ten modem). Zkousel jsem i pustit kppp a
dat  "vyzkouset prikazy z modemu" (mozna se to jmenuje trochu jinak) ale
to napise modem  nenalezen. Uz mne to docela stve, na http://www.sm56.tk
uz nic zadny jiny problem  nepisou, tak nevim.

----Uz mam za sebou---
make install --(upresneni adresare nevim ten parametr z hlavy)
sm56setup [42] (zkousel jsem i ten script co je k instalaci, ale te je
stejny jako  sm56setup)

                 S pozdravem D. Skoda