Modem SM56

Ondřej Čečák ondrej.cecak na centrum.cz
Pátek Leden 23 23:25:03 CET 2004

Dne pá 23. ledna 2004 21:40 jste napsal(a):
> Dobry den,
> Tak uz se mi to snad podarilo zkompilovat (mluvim stale o modemu
> Motorola SM56 speaker  phone), ALE stejnak to nejde, i kdyz na bootuju s
> novym jadrem tak nic modem tam proste  neni v dev/modem je odkazovan na
> sm56, ale v nem NIC neni, to povazuji za hlavni duvod! A  kdyz dam
> insmod sm56, tak mi to vypise viz nize, zkousel jsem i insmod -f sm56,
> ale zase  nic.

Krome toho, ze budes muset kompilovat stejnym prekladacem modul i jadro, bude
treba nejprve upravit zdrojaky jadra - budes muset v souboru
/usr/src/linux/mm/slab.c zakomentovat kolem radky 1099 cast s if (flags &
~(SLAB_DMA|SLAB_LEVEL_MASK ... az ... return 0;

(to je treba na abclinuxu.cz)

pokud se ti to nelibi, stezuj si Motorole ;o)

s pranim prijemneho dne (no, spis noci)
--
Ondřej Čečák