Modem SM56

Vlastimil Ott junk na e-ott.info
Sobota Leden 24 22:55:44 CET 2004

Dominator wrote:

(Tak jsem se vydychal a uz jsem schopen ti neco napsat.)

> POZOR priloha: http://skoda.L.cz/vypis.txt (vypis pri kompilaci, dole je
> ta chyba) + zakomentovany http://skoda.L.cz/slab.c (ten radsi posilam

Neposlal jsi nic.

> stranky a na ABCLin.. taky nic, tydy pokud nepocitam tu ubohost (podle
> mne to nikomu nepomohlo, krome RH distro) v sekci Hardware. Nevim kde

Grrrr...:-E Ta sprosta slova  jsem polknul. Doufam, ze az to
  rozchodis, ty mistre, tak to aspon do te sekce napises!!!!

> vaseho zakomentovani), tedy jak pripadne odstranit tu povodni kompilaci?

make clean, poprip. make mrproper (opravte me nekdo, pokud
se mylim v syntaxi)

> Asi je to blba otazka, ale nechci to zkazit. Jinak jsem moc nepochopil
> to s tema verzema gcc, jadra a ovladacu. Mam gcc 3, ovladace SM56 pro 3
> a jak bylo kompilovano jadro to nevim (a nevim jak to zjistit), bylo to

Zjistis to tam, odkud jsi to jadro stahnul, prip. na cd/webu
sve distribuce.

Jak to tedy je:

1. Nekdo, kdo daval dohromady distribuci, kterou pouzivas,
mel kompilator gcc verze 2. S nim zkompiloval jadro, ktere
sis potom stahnul (sehnal) a nainstaloval.

2. Stejne tak zkompiloval (zaroven) a jaderne moduly.

3. Ty mas gcc verze 3 a pozadavek na modul, ktery v te
distribuci neexistuje, takze si ho kompilujes sam, ovsem
svym gcc verze 3.

4. Vysledek je, ze jadro a std. moduly jsou pod verzi 2,
jeden, dva, tri moduly, ktere jsi vyrobil, pod verzi 3. Z
toho plyne, ze to nemuze fungovat, na coz te upozornovala uz
kompilace tech modulu/ovladacu.

> pri instalaci automaticke.

pri instalaci se jadro nekompiluje (krome specialnich
distribuci), je 'predkompilovane' - na to se ptas na abclinuxu.

> Co uz mam za sebou:
> make install --directory=/usr/src/linux/   - no ani jsem nevedel ze ta
> kompilace je tak lehka :-)

No, tak to uprimnou soustrast. Uz se ti povedlo to jadro
natahnout (nabootovat ho)? Rad bych to videl...

Ach jo. :-(

--vo