Pocitani MD5SUM v celem FTP stromu

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Leden 25 01:46:31 CET 2004

On Sat, Jan 24, 2004 at 02:47:36AM +0100, Honza Houstek wrote:

> Rad bych na anonymnim FTP serveru automatizoval generovani MD5SUM. V
> kazdem adresari by byl soubor MD5SUM se soucty souboru v tom adresari.
> Generoval by ho skript spousteny z cronu s tim, ze by vzdy porovnal cas
> posledni zmeny souboru MD5SUM a prislusneho adresare, a podle toho poznal,
> ze je potreba soubor pregenerovat.
>
> Nechci vynalezat kolo, tak kdybyste vedeli o necem hotovem (nemusi byt
> presne podle popisu), dejte mi prosim vedet.

--- gensums -----------------------------------------------------------
#!/bin/bash

cd $1
if [ ! -f SUMS ] || \
   [ `find . -maxdepth 1 -type f -newer SUMS | wc -l` -gt 0 ]; then
  rm -f SUMS
  md5sum `find . -maxdepth 1 -type f` > SUMS
fi

find /home/ftp -type d -exec gensums {} \;

Je to jen takový náznak, ještě by se to muselo doladit, např. s ohledem
na symbolické linky. Možná by stálo za úvahu dostat rekurzi přímo do
toho skriptu, třeba přidat na konec

for d in `find . -mindepth 1 -maxdepth 1 -type d`; do
  pushd $d > /dev/null
  gensums
  popd $d > /dev/null
done

(předpokládám, že žádný adresář nemá 4096 podadresářů).

                                                         Michal Kubeček