Modem SM56

Dominator Dominik.Dominator na centrum.cz
Neděle Leden 25 19:48:30 CET 2004

PRO Otta: Priloha bylo moc velka tak je to na webu. Jadro mam a funguje,
neni to tak normalni kompilace, rekl bych ze to zkopiruje puvodni a
prida moduly, takze zadna veda, a tudis neni duvod proc by to =
nefungovalo. Sorry za urazku ABC, ale tohle o sm56 nikomu nepomuze,
jinak je to fakt super web, klanim se az k podlaze. Jinak to ze verzi
gcc p=F8i kompilaci jadra zjistim na CD to je dost obecny, budu to tam
asi chvili hledat, myslim ze to tam ani nebude. A to neni nejakej prikaz
na zobrazeni teto info?=20
----------Radsi sem poslu jeste puvodni dotaz-------
POZOR priloha: http://skoda.L.cz/vypis.txt (vypis pri kompilaci, dole je
ta chyba) + zakomentovany http://skoda.L.cz/slab.c (ten radsi posilam
jestli jsem to zakomentoval dobre)

Dobry den,
tak jsem tedy zkousel to co jste psal ale bohuzel se muje kompilace
zastavila na funkci "kmem_cache_grow" ve ktere jsem podle vasich
instrukci zakomentoval tech par radku, ale to zpusobilo tuto chybu,
nevim ani kde najit dalsi dokumentaci na google jsem to prosel asi do 4
stranky a na ABCLin.. taky nic, tydy pokud nepocitam tu ubohost (podle
mne to nikomu nepomohlo, krome RH distro) v sekci Hardware. Nevim kde
jste prisel na to ze mam zakomentovat ty 3 radky, ale duveruji vam,
protoze jste ten modem uz rozchodil. Jinak nevim jestli se to nebude
nejak rusit (az to udelam) s tou puvodni kompilaci (myslim tu bez toho
vaseho zakomentovani), tedy jak pripadne odstranit tu povodni kompilaci?
Asi je to blba otazka, ale nechci to zkazit. Jinak jsem moc nepochopil
to s tema verzema gcc, jadra a ovladacu. Mam gcc 3, ovladace SM56 pro 3
a jak bylo kompilovano jadro to nevim (a nevim jak to zjistit), bylo to
pri instalaci automaticke.
------
Co uz mam za sebou:
make install --directory=3D/usr/src/linux/   - no ani jsem nevedel ze ta
kompilace je tak lehka :-)
sm56setup [42] (zkousel jsem i ten script co je k instalaci, ale te je
stejny jako sm56setup)