Re: Free software a používání non-free programů (Was: Re: Rozhovor nekolika lam...)

Martin Kysela bugtraq na centrum.cz
Neděle Leden 25 23:08:24 CET 2004

Zdravim,

postupne:

1) ano, byl jste to Vy :)
2) nerikam, ze jste to napsal doslova takhle, ale ze to tak vyznelo
3) Pracuji na pocitaci, ktery sdilim s nekolika dalsimi lidmi. Nemam pravo na nej
cokoliv instalovat a jsem vdecny za to, ze muzu pouzivat aspon svoje ICQ a pripojovat
se pres SecureCRT na svoje servery (2x Debian GNU/Linux, 1x Debian GNU/FreeBSD).
K vyrizovani posty vyuzivam MUA, ktery je instalovany na tomto pocitaci (MS Outlook
Express), protoze potrebuji mit pristup k poste i v pripade, ze je pocitac off-line, coz by
v pripade mailovani ze serveru dost dobre neslo.

Tudiz - ja znam ideologii GNU a svobodneho software vcelku dobre a podrobne jsem se
seznamil s obsahem gnu.org. S panem Stallmanem, ackoliv je to trosku fanatik, se v
99,999% nazoru shoduji a ztotoznuji a byl jsem s nim dlouhou dobu temer v
kazdodennim kontaktu, coz na me urcite nasledky zanechalo.

Pokud ale NEMAM moznost pouzivat svobodny software, tak zkratka pouzivam to, co
mam k dispozici. Verim, ze to pochopit dokazete.

Martin Kysela

-----