Rozhovor nekolika lam...

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Leden 26 11:21:30 CET 2004

On Mon, 26 Jan 2004, Honza Houstek wrote:

> Hmmm, a proc to vase nejlepsi, nejefektivnejsi reseni vybrane na zaklade
> 15 let zkusenosti neumi zalamovat radky, jak to pozaduje Meta-FAQ? Nebo to
> umi a vy si to jen z nejakeho duvodu odmitate pres opakovana upozorneni
> nastavit?

Zalamovani radku neni vubec zdaleka ten nejhorsi prohresek, na to uz si
clovek nejak zvykne a ma uz pro podobne patologicke pripady pripraveno v
editoru makro, ktere nahradi neschopnost odesilatele.

Daleko vice mi vadi ze Outlook a jemu podobne <censored> neumi vkladat do
hlavicky References a In-Reply-To. To mne vazne toci, stava se pak z
konferenci necitelny roztristeny balast, kde neni jasne co patri k cemu.
Tohle neni o nejake firemni politice a 15ti letech zkusenosti v IT, tohle
je o slusnem vychovani.

Mne je jedno co kdo pouziva za XP 2003 Professional Server vymozenosti,
pokud mu to pripada dobre/vhodne, at si trpi jak chce, ale obtezovat tim
ostatni a vymlouvat se ze mu do toho nikdo nema co kecat je smutne.

--
JiKos.