Rozhovor nekolika lam...

Martin Kysela bugtraq na centrum.cz
Pondělí Leden 26 11:30:13 CET 2004

Receno je to hezky. Ale je to bohuzel jen naivni domnenka a nesmysl.

Uzivatel nemuze za to, ze jeho software nesplnuje standardy. A pokud
nema moznost to zmenit, tak ma podle Vas delat co? Sedet u vypnuteho
PC, cumet do zdi a nadavat na admina...? Na to ja kaslu a znacne mi
to pripomina ideologii blizkou jistym radikalnim smerum, ktere v uplynulem
stoleti vyrazne zasahly do nasi historie.

Martin Kysela

-----