respawning too fast - prosim pomoc

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Leden 26 11:47:17 CET 2004

Filip Flajšar wrote/napsal:
: Ahoj,
: Klekl nam hw na servru a potrebuji co nejrychleji, aby server zase jel.
: Dodali mi jiny hw (taky zadna novinka) a vymenil jsem akord disk,
: sitovku a pcmcia kartu. Při bootovani mi vyjedou vypisy jadra
: a pak:
:
: INIT: version 2.84 booting
: INIT: Entering runlevel: 3
: INIT: Id "2" rewpawning too fast? disabled for 5 minuters
: INIT: Id "6" rewpawning too fast? disabled for 5 minuters
: INIT: no more processes left in this runlevel

Stěžuje se init, že se mu nedaří nastarovat nějaké služby
z /etc/inittab.  Podívejte se co máte na řádkách s id 2 a 6 v dotyčném
souboru.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>