Divna chyba pri bootu ze site

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Leden 26 11:56:22 CET 2004

Dne Mon, Jan 26, 2004 at 11:29:36AM +0100, Dalibor Straka napsal:

> Je to sice 10Mbit sit, ale ze by se mu podarilo stahnout 20MB za jednu
> vterinu?

Prave ze nepodari, predpokladam, ze kdyz to stahujete rucne z jineho stroje,
tak ten image stahnout jde.

Neco se nepovede a on stahuje znovu od zacatku, co se nepovede tezko rict,
muze to byt o velikosti bloku, chybne verzi BIOSU...

Mimochodem ja tedy snad nikdy neudelal jadro, ktere by stahovalo cele pri
bootu, pres tftp stahuju par set kilo a zbytek jede pres nfs.

> Podle me se image musi nejdrive stahnout a pak se pocitac diva na
> hlavicky. Nedelal jsem to poprve, ale jadro nepatchuji ;). Vezmu
> nejaky kernel, nejaky filesystem, ztlaskam z toho jeden velky soubor
> a pustim na nej mknbi. Tim se mu udelaj hlavicky a hotovo.

Tak to by melo byt OK. Mozna ma nejaky problem s CRC, pokud tedy neco
takoveho v tftp je vubec definovano. Mozna problem site half/full duplex,
10 vs 100.

zdravim
dan