VYRESENO: imap pres ssl

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pondělí Leden 26 12:47:07 CET 2004

Pavel Kankovsky napsal(a):

>Rad, jak to resit, tady uz bylo dost.

Pro me pouzitelny navod byl na http://www.knowplace.org/imaps.html.
Diky soukromym mejlum s p. Houstkou mi to uz chodi. Ve vetsine navodu
neni uvedeno, kam se imapd.pem
ma umistit. To se zjisti z chybovych hlasek v /var/log/mail (u me).

> [...]
>odpovidajici certifikacni autoritu na druhou stranu komunikace (*) a
>pouceni uzivatelu, ze nemaji bezhlave odsouhlasit spojeni, pokud jsou
>varovani, ze nelze overit certifikat protistrany (**), jsou nezbytne
>podminky smyspluplneho pouziti SSL/TLS. A nezalezi na tom, jestli je
>pouzity stunnel, nebo podpora vestavena primo v nejakem demonovi, nebo
>neco uplne jineho.
>
>(*) Pripadne pouziti CA, ktera je tam instalovana a priori, coz je ovsem
>nezridka spojeno s neadekvatnimi naklady.
>
>(**) Pripadne nucena instalace softwaru, ktery uzivateli proste neumoznuje

Spoleham se na ochranu, kterou pred vnejskem poskytuje firewall, kde
samozrejme port  993 neni otevreny.
Profily jednotlivych uzivatelu jsou na novellovske siti, kam se kazdy
musi prihlasit svym jmenem a
heslem, takze doufam, ze nemusim byt uplne paranoidni.

--
Katerina Bubenickova