SATA disky (Was: Re: MSI-KT4 Ultra SR (MS-6590) s SATAn disk)

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 26 13:05:55 CET 2004

Jaroslav Mikulík wrote:

> Podle vlastních zkušeností se SATA na VIA chipech s jádry 2.4 i 2.6
> nemohu souhlasit. Je to zřetelně rychlejší s menší zátěží systému.

Mate to podlozene nejakym testem? Ja jsem si to orientacne zkousel, a
dospel jsem k jinym vysledkum. Nicmene cele SATA x PATA jsou takove
zabomysi valky, oboji se hodi akorat jako skladiste velkeho mnozstvi dat,
ke kterym se pristupuje sekvencne a neprilis casto.

-- Honza Houstek