SATA disky (Was: Re: MSI-KT4 Ultra SR (MS-6590) s SATAn disk)

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Leden 26 15:30:35 CET 2004

>     nepredvidatelnosti a tak dale. Mimochodem, jsem krapet laik, mam
>     pochopit z tech tetsu, ze satany jsou v pripade nasazeni na
>     domacim serveru (ucetnictvi, tajne dokumenty atd.) nanic? Kdyz
>     potrbuju pristupovat k malym datum v ruznych mistech casto?

DO,
 je potreba definovat pojem "casto". Nicmene jelikoz i PATA disky jsou
nasazovany pro takove aplikace, tak bych soudil, ze SATA na tom budou plus
minus stejne (dobre ci spatne, jak se to vezme).
Pokud vas system nema potize s vasim SATA radicem, tak se SATA disku
nebojte.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz