SATA disky (Was: Re: MSI-KT4 Ultra SR (MS-6590) sSATAndisk)

Peto V. (2) konfery2 na seznam.cz
Pondělí Leden 26 17:46:27 CET 2004

| pro lidi, co nacvicujou hot-swap s beznymi ATA IDE ramecky (a ze jich
| takovych je) to muze byt zajimave i jinak nez esteticky :)
|
| Petr
Toto je uz maximalne OT!
Ale OK.

PATA (UDMA 33)+ Win2000 - pocas 2 rokov a studia na VS som vytahoval
bezne za jazdy "presnosny" disk a vydrzal to (data aj HW) dodnes.
Jedine, co stacilo dodrzat - mat suflik s "vypinacom elektriky" a prestat
R/W z daneho disku 10sec. pred vybranim. W2K spadol iba cca 3x (na
nasledky vybratia disku). Data boly VZDY OK.
Takze: Aha, Amerika!

Urcite to vsak (rozne zabudnute signaly a cokolvek "behajuce" po kabli a
radicoch) moze sposobit paseku, takze to neodporucam tam, kde je HW/data
dolezite (hoci aj tom "pevnom/nevyberatelnom" disku).

A okrem toho mame v Linuxe sync a umount, takze ak je splnena predch.
podmienka, tak nevidim problem a rozdiel medzi PATA a (dnesnym) SATA (co
sa tyka "hotswap").

Peto