CSACEK - bug

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Leden 26 19:19:07 CET 2004

Hello, world!\n

> Martin Mares kdysi psal, ze ma rozmysleny mechanizmus prekodovani pro
> apache 2, o necem se mluvilo i tady v listu, ale obavam se, ze se nic
> konkretniho nerealizovalo.

Mam to cele rozmyslene a uz asi pul roku rozepsane, ale bohuzel to nevypada,
ze bych se k tomu dostal drive nez nekdy v lete :-(

Sam zatim pouzivam pomerne zbastlenou verzi mod_czechu, kdyby byl zajem, mohu
ji vystavit nekde na Webu, nicmene nejak vice udrzovat ji urcite nezvladnu.

| Podle mě už všechny dostupné prohlížeče poskytují jak iso, tak win
| kodování a i unicode :-).

Kodovani ano, s fonty to casto (zejmena kdyz se na Web divate odnekud ze
zahranici) byva horsi.

					Preji pekny den
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"It's a lemon tree, my dear Watson." -- Sherlock Holmes (?)